//
کدخبر: ۳۹۵۸۳۱ //
با حضور 16 تیم در رده سنی جوان و‌نوجوان:

مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان، یادواره شهید گمنام در منطقه ۱۲ تهران برگزار شد

شهردار منطقه 12 تهران از برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان (یادواره شهید گمنام) در زمین چمن پارک شهر خبر داد

مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان، یادواره شهید گمنام در منطقه 12 تهران برگزار شد

 به گزارش فرتاک نیوز؛‌شهردار منطقه 12تهران گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، مسابقات مینی‌فوتبال رده سنی ۸۹ (متولدین سال 1389 به بعد) با شرکت ۱۶ تیم از سطح منطقه ۱۲ در بوستان شهر به اجرا درآمد و به مرحله نهایی رسید.

یزدی افزود: افتتاحیه این مسابقات 17 فروردین‌ماه با مراسم افطاری برای 350 نفر از شرکت‌کنندگان در زمین‌ چمن مصنوعی شوش برگزار شد؛ سپس مسابقات آن، همه‌روزه با شرکت 65 تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از افطار تا سحر به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: شهرداری منطقه ۱۲ همواره در تلاش است تا ضمن گسترش ورزش بین جوانان و نوجوانان برای دوری از آسیب‌های اجتماعی، برای ترویج شعائر دینی و اخلاقیات این نوگلان شهر نیز در قالب این مسابقات ورزشی گام بردارد.

شهردار قلب طهران همچنین توضیح داد: در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات که در پارک شهر برگزار شد، تیم گسترش کیا با نتیجه یک بر صفر بر تیم شهید علمدار، تیم آینده‌سازان با نتیجه دو بر صفر بر تیم شهادت، تیم شهدای گمنام با نتیجه 4 بر صفر بر تیم شهدا و تیم شهید فیاض‌بخش با نتیجه 3 بر یک بر تیم شهید ابراهیم هادی برتری یافتند.

وی ادامه داد: در ادامه مسابقات نیز در مرحله نیمه نهایی تیم گسترش کیا با نتیجه 2 بر صفر بر تیم شهدای گمنام و تیم شهید فیاض‌بخش با نتیجه 4 بر یک بر تیم آینده‌سازان پیروز شد و به این ترتیب در مرحله نهایی تیم گسترش کیا به مصاف تیم شهید فیاض‌بخش رفت.

گفتنی است همین مسابقات در رده سنی 86 تا 88 در زمین‌چمن انبارگندم در حال برگزاری است که تاکنون نتایج مرحله یک‌هشتم نهایی آن مشخص شده و اختتامیه مسابقات در همه رده‌های سنی، روز سه‌شنبه همین هفته به اجرا درخواهد آمد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان