//
کدخبر: ۳۹۰۱۱۴ //
شهردار کرمانشاه:

امسال باید شاهد نوروزی متفاوت در کرمانشاه باشیم

شهردار کرمانشاه در بازدید از سطح شهر کرمانشاه با تاکید بر تسریع فعالیت‌های عمرانی و زیباسازی سطح شهر، گفت: تغییرات در ایام نوروز باید برای شهروندان ملموس باشد.


امسال باید شاهد نوروزی متفاوت در کرمانشاه باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی در بازدید از مناطق مختلف شهر کرمانشاه با بیان اینکه امسال باید شاهد نوروزی متفاوت باشیم، اظهار داشت: مدیران مناطق شهرداری با نظارت معاونین عمران و خدمات شهری باید به پروژه‌های تعریف شده در حوزه عمرانی و زیباسازی، سرعت دهند.

نوروزی با اشاره به برخی از نقاط شهر کرمانشاه که قابلیت گردشگری دارند، گفت: این نقاط باید بیش از سایر مناطق مد نظر قرار گیرد و تغییرات نوروزی باید برای شهروندان ملموس باشد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه سراب قنبر با اقدامات شهرداری اکنون به یک نقطه توریستی تبدیل شده، خاطرنشان کرد: ادامه فعالیتهای عمرانی، خدماتی و زیباسازی در این نقطه باعث رونق آن و آرامش شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به میدان آزادگان بعنوان بزرگترین میدان شهر کرمانشاه افزود: این نقطه جدا از بحث گردشگری شهری، محل ورود و خروج زائران عتبات و مسافران است، لذا منطقه هشت شهرداری باید نسبت به اقدامات عمرانی و زیباسازی آن بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه پارک معلم به مکانی برای ورزش و استراحت جوانان و بازنشستگان تبدیل شده، بر زیباسازی و تکمیل امکانات آن تاکید کرد.

نوروزی در ادامه این بازدید، حدفاصل میدان انقلاب اسلامی تا میدان فردوسی را نقطه استراتژیکی دانست و بر اجرای برنامه‌های زیباسازی و نورپردازی در این منطقه تاکید کرد.

شهردار کرمانشاه همچنین با اشاره به فعالیت ساختمان سازی در برخی نقاط شهر، گفت: مدیران مناطق شهرداری باید با قید فوریت به مالکانی که کارگاه‌های ساختمانی آنان چهره شهر را زشت کرده، برای آزادسازی معابر و زیباسازی آن ناحیه تذکر دهند و درصورت عدم اجرای آن تذکر، برخورد قانونی با واحدهای ساختمانی صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان