//
کدخبر: ۳۸۹۱۵۳ //
شهردار کرمانشاه:

متکدیان کرمانشاه از ۱۵ اسفند جمع آوری می‌شوند

شهردار کرمانشاه گفت: به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی، متکدیان در کرمانشاه از 15 اسفند جمع‌آوری می‌شوند.

متکدیان کرمانشاه از 15 اسفند جمع آوری می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی، امروز(13 اسفند) در نشست ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به آغاز برنامه‌های نوروزی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: در این راستا نظافت، پاکسازی، رنگ آمیزی جداول و زیباسازی فضای شهری را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: راه اندازی کمپ‌های اسکان مسافرین در پارک‌های شهری همچون پارک شاهد و پارک شرقی را نیز در نوروز پیش رو به مانند سالهای گذشته خواهیم داشت.

شهردار کرمانشاه یادآورشد: سامانه 137 شهرداری طی مدت ایام نوروز، آمادگی خواهد داشت تا برای راهنمایی گردشگران نوروزی فعال باشد و بعلاوه از طریق توزیع بروشورهایی به معرفی کرمانشاه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی شهرداری به منظور جلوگیری از مخدوش شدن چهره شهر در ایام نوروز متوقف می‌شود، عنوان کرد: تلاش داریم تا پیش از ایام نوروز، آسفالت  و ترمیم نوارهای حفاری شده آب و فاضلاب را انجام دهیم.

نوروزی  تصریح کرد: برنامه جمع آوری متکدیان کرمانشاه را نیز از 15 اسفند اجرایی خواهیم کرد تا چهره‌ای خوب از این شهر در ذهن گردشگران باقی بماند.

وی از تدارک اتوبوس های گردشگری برای برگزاری تورهای رایگان هم در ایام نوروز خبر داد و گفت: اتوبوس‌های گردشگری شهرداری هر روز در محل اسکان مسافرین و میهمانان نوروزی در هتل‌ها و مدارس تعیین شده مستقر می‌شوند تا تورهای رایگان کرمانشاه گردی را برای آنها برگزار کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان