//
کدخبر: ۳۸۸۵۳۶ //
استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه ملی برای تامین مالی پروژه‌های مهم کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان از تشکیل کارگروه ملی برای تامین مالی پروژه‌های مهم کرمانشاه خبر داد.

تشکیل کارگروه ملی برای تامین مالی پروژه‌های مهم کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ای درو) که با هدف بررسی و تسریع در تکمیل طرح «بیواتانول» کرمانشاه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت و نیاز اشتغال و تولید در استان کرمانشاه چندین برابر کشور است و ما برای اشتغالزایی و رونق تولید در استان باید هر چه بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: با تمام توان برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری استان کرمانشاه برنامه‌ها را اجرایی و پیگیری می‌کنیم اما با توجه به مشکلات استان نیاز به حمایت بیشتری داریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر روز گذشته خود به تهران برای پیگیری و کمک به اجرای طرح‌های صنعتی استان، تصریح کرد: به صورت جدی اجرای این پروژه‌ها را با هدف کمک به رونق اقتصادی در دستور کار قرار داده‌ایم و خوشبختانه در این زمینه به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده‌ایم.

صحرایی با اشاره به اجرای طرح شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس تولید کننده بیواتانول در استان از آن به عنوان طرحی مهم و ضروری به منظور تأمین سوخت پالایشگاه‌ها نام برد و گفت: باید نگاه توسعه‌ای به طرح بیواتانول داشته باشیم زیرا بازار مصرف بالایی برای این کارخانه وجود دارد به طوری که علاوه بر پالایشگاه موجود کرمانشاه، اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا نیز در دست اجراست.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم که در آینده یک زنجیره تولید از این طرح در استان داشته باشیم و زیرساخت‌ها آن هم در کرمانشاه فراهم است.

گفتنی است، کارخانه «بیواتانول» نخستین واحد تولیدکننده سوخت سبز کشور است و بیواتانول آن از ذرت و ضایعات گندم تولید و به عنوان مکمل بنزین استفاده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان