//
کدخبر: ۳۸۶۶۲۵ //
عضو شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

ارتباط بین نسل‌ها با "جهاد‌تبیین" حفظ می‌شود

عضو شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: ارتباط بین نسل‌ها با "جهاد‌تبیین" حفظ می‌شود.


ارتباط بین نسل‌ها با "جهاد‌تبیین" حفظ می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام علی رازینی عضو شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در همایش جهاد‌تبیین (چیستی، راهبردها ‌و راهکارها) که با حضور اساتید و اندیشمندانی از کشورهای ایران، عراق، لبنان،مصر و پاکستان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در طی تاریخ علمای بسیار بزرگ و فرهیخته‌ای راه دین را پیموده‌اند و به عنوان عالم برجسته ظاهر شدند و در راستای جهاد تبیین کارهای بزرگی ارائه گردیدIMG_۲۰۲۳۰۲۱۵_۱۳۴۵۵۷

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین گفت: حکم جهاد تکلیف است و هوشیاری و بیداری ملت با جهاد تبیین حاصل می‌شود.

حجت‌الاسلام رازینی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از فضای مجازی قصد دارند جوانان را جذب نمایند و با بستن راه‌های ارتباطی سنتی، موبایل و ماهواره را جایگزین نمایند.

 

 به گفته عضو شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ارتباطات سنتی بر اثر پیشرفت تکنولوژی در حال سست شدن است باید تلاش کنیم با ایجاد ارتباط فاصله‌ نسل‌ها را کاهش دهیم و به نسل جدید نزدیکتر شویم که بخشی از جهاد تبیین ارتباط بین نسل‌ها است.

وی اضافه کرد: تعلقات اجتماعی و فرهنگی در جامعه ما برقرار است آنگونه که جامعه زنان عفیف و متدین ایران از فراخوان‌های غرب مبنی بر بی‌حجابی استقبال نکردند و وسعت بی‌حجابی در کشور کم بود و با گذشت زمان نیز کمتر شد.

 حجت‌الاسلام رازینی در ادامه از جمله مصادیق جهاد تبیین را نزدیکی مردم به مکتب اهل‌بیت (ع) دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش این ارتباط بهره‌ گرفت و آنجایی که دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی به انتشار باطل می‌پردازد با انتشار حق و حقیقت آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

گفتنی است؛ همایش جهاد‌تبیین (چیستی، راهبردها ‌و راهکارها) از صبح امروز (۲۶ بهمن‌ماه) در دانشگاه رازی آغاز شده و تا عصر ادامه خواهد داشت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان