//
کدخبر: ۳۷۱۴۶۲ //
نایب رئیس اتاق اصناف:

یکی از چالش‌های اتاق اصناف اقناع برخی مسئولین است/ نظر بخش خصوصی در مصوبات لحاظ شود

نائب رییس اتاق اصناف در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی استان کرمانشاه یکی از چالش‌های اتاق اصناف را اقناع برخی مسئولین عنوان کرد.

یکی از چالش‌های اتاق اصناف اقناع برخی مسئولین است/ نظر بخش خصوصی در مصوبات لحاظ شود
به گزارش فرتاک نیوز،

آئین تجلیل ازخیرین اقتصادی کرمانشاه امروز (۲۸ مهر‌ماه) باحضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، دکترتوسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، نائب رییس اتاق اصناف کشور، رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه ،رییس اتاق اصناف وخیرین اقتصادی استان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

مجتبی‌صفایی در ابتدای این جلسه خیرین اقتصادی را اعتبار کشور دانست و اظهار کرد: بعضی از تصمیمات ناصواب برای نظام و انقلاب هزینه‌ساز است و ناخواسته شرایط نامطلوبی را در جامعه ایجاد می‌کند.

نائب رئیس اتاق اصناف کشور در ادامه افزود: یکی از چالش‌های ما اقناع برخی مسئولین است،  انتظار داریم در دولت مردمی تفکرات مردمی در نظر گرفته شود و اگر قرار است موضوعی تصویب گردد نظر بخش خصوصی نیز در این زمینه لحاظ شود

یکی از چالش‌های اتاق اصناف اقناع برخی مسئولین است

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در صنف لوازم یدکی نیز گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق، ثبت لوازم یدکی در سامانه‌ای ضعیف مشکلاتی را برای این صنف ایجاد کرد که برخی از فروشندگان لوازم یدکی را مجبور به تعطیلی فروشگاه‌هایشان نمود که با رایزنی انجام گرفته مشکل مرتفع شد.

در ادامه این جلسه سردار بهمن ریحانی نیز استان کرمانشاه را دارای جلوه و تابلویی ارزشمند از کمک به محرومین برشمرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ به همت خیرین و نهادهای ذیربط ۱۴۰۰ زندانی جرائم اقتصادی از زندان آزاد شدند، همچنین بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با مبلغ تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و بیش از ۷۰۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع گردید.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) اقدامات اصناف و اتحادیه‌ها در جلوگیری از تعطیلی بازار در اغتشاشات اخیر را نیز ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد و افزود: امروز مشعل‌هایی از اعتقاد و باورهای دینی در دنیا فراگیر شده است و رسالت بزرگ ما صیانت و حفاظت از هویت نظام و دین است.

یکی از چالش‌های اتاق اصناف اقناع برخی مسئولین است

وی افزود: اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس همواره سرآمد بوده‌اند و هم اکنون نیز همکاری خود را با نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند هر چند بخشی از اعتراضات مردم به حق و به دلیل سو‌مدیریت و عملکرد نابجای مسئولین است اما باید خدغه‌های دشمن را بشناسیم و به تفکرات آنها گوش ندهیم.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم از برگزاری ۴۰ جلسه برای رفع مشکل ۱۴۰ واحدی تولیدی طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال و تولید از دغد‌غه‌های مهم انقلاب و نظام است و بررسی ۵۵۰ پرونده اقتصادی در دادگستری نشان از توجه به تولید و اشتغال دارد.

یکی از چالش‌های اتاق اصناف اقناع برخی مسئولین است

پرویز توسلی‌زاده در ادامه از شروع به کار شورای خیرین در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای خیرین و مشارکت‌های مردمی دادگستری کل استان کرمانشاه همچنین ساماندهی کمک‌های خیرین استان این شورا به دو طریق آماده دریافت کمک‌های خیرین به دانش‌آموزان بی بضاعت، مددجویان کمیته‌امداد، بهزیستی، زندانیان و... است خیرین می‌توانند با سپرده‌گذاری مبالغی در حساب اعلام شده سود این سپرده را صرف کمک به محرومین نمایند همچنین شماره حساب‌جاری IR730540211820101004410601 بانک پارسیان به نام شورای خیرین و مشارکت‌های مردمی دادگستری کل استان کرمانشاه نیز برای دریافت کمک‌های نقدی به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان