//
کدخبر: ۳۸۴۹۴۹ //

تشریح مهلت مشمولان دانش آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان به تشریح مهلت مشمولان دانش آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی پرداخت.

تشریح مهلت مشمولان دانش آموز برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "مسعود همتی" اظهار داشت: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت موفق به اخذ مدرک دیپلم (پایه دوازدهم ) می شوند، از تاریخ ورود به سن مشمولیت یکسال مهلت معرفی دارند ودرصورت قبولی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی می توانند از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.
وی افزود: بعنوان نمونه مشمول متولد 20اردیبهشت 1383 که در سال 1400 موفق به اخذ مدرک دیپلم شده است با ورود به سن مشمولیت یعنی از تاریخ یکم اردیبهشت ماه1401 به مدت یکسال (تا تاریخ یکم اردیبهشت 1402) مهلت دارد تا وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) تعیین تکلیف کنند.
سرهنگ همتی ادامه داد: دانش آموزانی که قبل از ورود به سن مشمولیت انصراف،ترک و یا اخراج از تحصیل داشته اند از تاریخ ورود به سن مشمولیت (18 سالگی تمام ) شش ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
این مقام انتظامی یادآور شد: مشمولانی که در سن مشمولیت (18 سال تمام) در مقطع دیپلم فارغ التحصیل ،انصراف ،اخراج و یا ترک تحصیل داشته اند، از تاریخ فراغت ،انصراف و....حداکثر یکسال مهلت دارند تا با همراه داشتن برگ اعلام وضعیت تحصیلی ،برای تعیین تکلیف خدمتی خود از طریق یکی از دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مشمولانی که در ماه های خرداد تا شهریور سن مشمولیت موفق به اخذ مدرک دیپلم شده اند تا پایان شهریورماه سال بعد مهلت معرفی دارند، افزود: بعنوان نمونه مشمول متولد20 اردیبهشت ماه 1383 که درتاریخ یکم خرداد ماه 1401 در مقطع دیپلم فارغ التحصیل شده است تا 31شهریورماه 1402مهلت تعیین تکلیف دارد.
همتی در پایان یادآور شد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان