//
کدخبر: ۳۸۴۸۴۶ //

برق بخشی از مناطق شهر کرمانشاه قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطعی برق برخی مناطق شهر کرمانشاه در حال حاضر اشاره کرد و گفت: این قطعی به دلیل افزایش بار مصرف دو پست در شهر کرمانشاه اتفاق افتاده است.

برق بخشی از مناطق شهر کرمانشاه قطع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مرادی چهارشنبه شب افزود: غروب امروز دو پست برق حاج دایی و سیلو در شهر کرمانشاه با اضافه بار مواجه شد و این اتفاق منجر به قطعی برق مشترکان برخی از مناطق شهر کرمانشاه شده است.

وی گفت: اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اکنون در حال رفع نقص فنی در این پست ها هستند و تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن جریان برق مشترکان این مناطق را نیز وصل کنیم.

 شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید دو هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان