//
کدخبر: ۳۸۲۹۴۸ //
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:

۲۰۰۰ میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره در اختیار بیماران خاص قرار می‌گیرد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: 2000 میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره در اختیار بیماران خاص قرار می‌گیرد

2000 میلیاردتومان تسهیلات کم‌بهره در اختیار بیماران خاص قرار می‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا تحویلیان در گفتگو با فرتاک نیوز با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت توجه به بیماران خاص وصعب‌العلاج شامل بیماران سرطانی، دیابتی، روماتیسمی، اوتیسم، پروانه‌ای‌، هموفیلی، قلبی‌عروقی،دیالیز، و … است. اظهار داشت: صندوق بیماران صعب‌العلاج در استان با اعتبار 5000 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است و با نشان دار کردن 44 بیماری خاص صددرصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: در راستای حل مشکلات درمانی بیماران خاص 2000 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به آنها پرداخت خواهد شد. 

وی تصریح کرد: بیماران صعب‌العلاج، برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (واحد بیماران خاص) نشان‌دار شوند و پس از تشکیل پرونده در سامانه سازمان بیمه سلامت و  به عنوان بیمار‌خاص و صعب‌العلاج ،از خدمات این صندوق بهره‌مند گردند.

تحویلیان از جمله خدمات این طرح را دریافت دارو وتجهیزات پزشکی عنوان کرد و گفت: کالاها و خدمات سلامت محور مرتبط با بیماری‌خاص و صعب‌العلاج مشتمل بر خدمات ارتقا سلامت، خدمات پیشگیرانه، خدمات تشخیصی درمانی، خدمات بازتوانی و توان‌بخشی و مراقبت‌های دوره‌ای و تسکینی، خدمات پرستاری و..... نیز در اختیار این بیماران قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: افراد تحت پوشش بیمه سلامت و سایر بیمه‌ها شامل تامین‌اجتماعی، نیروهای مسلح، و...  نیز که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارند می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

تحویلیان خاطر نشان کرد: خدمات پزشکی بیماران صعب‌العلاج در مراکز درمانی دولتی رایگان و در مراکز غیر‌دولتی نیز با پرداخت 80 درصد هزینه انجام می‌گردد.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان