//
کدخبر: ۳۷۸۷۳۰ //
با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد:

تور گردشگری ویژه دبیران منطقه‌ای کانون افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۲

شهردار منطقه 12 از اجرای تور گردشگری ویژه دبیران منطقه‌ای کانون افراد دارای معلولیت به مناسبت هفته ملی افراد دارای معلولیت خبر داد.

تور گردشگری ویژه دبیران منطقه‌ای کانون افراد دارای معلولیت در منطقه 12

امیر یزدی، شهردار منطقه بیان کرد: با مشارکت اداره کل سلامت شهرداری تهران و به منظور ارتقای سطح نشاط و روحیه افراد دارای معلولیت، تور نیم‌روزه گردشگری که شامل بازدید از میدان مشق و موزه ملک موزه ایران باستان بود، برای 22 نفر از دبیران منطقه‌ای کانون افراد دارای معلولیت برگزار شد.

 به گزارش فرتاک نیوز؛سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: این برنامه با حضور جناب آقای دکتر توکلی‌زاده، معاون محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، جناب آقای دکتر صاحب، مدیرکل محترم اداره سلامت شهرداری تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

بر اساس اینن گزارش پس از برگزاری تور، نشستی برگزار شد که طی آن دبیران کانون افراد دارای معلولیت، ضمن اعلام گزارش عملکرد یکساله خود به بیان دغدغه‌ها و انتظارات خویش پرداختند.

در ادامه توکلی‌زاده ضمن اعلام خرسندی از حضور در این جمع گفت: گوش‌دادن مستمر به درخواست‌ها و نیازهای معلولان همراه با مطالبه‌گری از وظایف معاونت اجتماعی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای معلولان در شهرداری تهران بیان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه مناسب‌سازی انجام شده، اما این کافی نیست و باید با پیگیری شما عزیزان و همراهی ما این خدمات بیشتر شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از امکان ایجاد اپلیکیشن خدمت‌محور برای معرفی و اعلام مکان‌ها و فضاهای تفریحی فرهنگی و آموزشی مناسب‌سازی‌شده ویژه افراد دارای معلولیت سخن گفت و ادامه داد: چنین اپلیکیشنی کمک بزرگی به جامعه افراد دارای معلولیت خواهد کرد.

در پایان از دبیران مناطق با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان