//
کدخبر: ۳۷۵۳۳۷ //
به بهانه گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی؛

بوستان ترافیک منطقه ۱۲، کتابخانه‌دار می‌شود

به دستور شهردار منطقه 12 و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی، خانه هلال بوستان ترافیک شهرداری منطقه 12 به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

بوستان ترافیک منطقه 12، کتابخانه‌دار می‌شود

امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی از معاونت کنترل ترافیک شهرداری تهران، خانه هلال واقع در بوستان ترافیک منطقه به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

 به گزارش فرتاک‌نیوز؛ وی هدف از این اقدام را گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان مردم، به‌ویژه کودکان و نوجوانان دانست و افزود: هم‌اکنون تخلیه وسایل و تجهیزات از خانه هلال واقع در این بوستان در حال انجام است و به‌زودی دیگر اقدامات لازم برای تبدیل این اتاق به کتابخانه انجام خواهد شد.

زینب عبادی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 نیز دراین‌باره گفت: بوستان ترافیک شهرداری منطقه 12 در محله شهید هرندی واقع شده که به‌تازگی اقدامات لازم برای نگهداشت تجهیزات این بوستان به منظور استفاده کودکان و نوجوانان انجام گرفته‌ است.

وی از دیگر اقدامات معاونت فنی و ترافیک منطقه در هفته کتاب و کتابخوانی را به جز راه‌اندازی کتابخانه، تشکیل کارگاه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری کارگاه بازی‌های ذهنی و فکری با مفاهیم ترافیکی نوجوان مقطع ابتدایی دوره دوم (مدرسه شهید منتظری) بیان کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۳۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان