//
کدخبر: ۳۷۳۹۵۰ //
در نشست کمیته ایمنی املاک ناایمن منطقه 12 مطرح شد؛

مانور مدیریت بحران با موضوع مرگ خاموش برگزار می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 12 در جلسه کمیته ایمنی املاک ناایمن شهرداری منطقه 12، از برگزاری مانور مدیریت بحران با موضوع مرگ خاموش، هم‌زمان با هفته ملی مرگ خاموش (هفته پایانی آبان‌ماه) خبر داد

مانور مدیریت بحران با موضوع مرگ خاموش برگزار می‌شود

جلسه کمیته ایمنی املاک ناایمن شهرداری منطقه 12 با حضور حامد خداوردی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 12، کروبی، مدیر پیشگیری منطقه 5 عملیات سازمان آتش‌نشانی و برخی دیگر از مدیران شهری این منطقه برگزار شد.

 به گزارش فرتاک نیوز؛ در این جلسه، خداوردی با اشاره به هفته ملی مرگ خاموش (هفته پایانی آبان‌ماه) از آغاز اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌های لازم به شهروندان در مورد این پدیده خبر داد و گفت: ان‌شاءالله مانوری با همین نام در هفته پایانی آبان برگزار می‌شود که در آن با همکاری سازمان آتش‌نشانی و حضور داوطلبان امداد و نجات این سازمان در مورد آگاهی‌رسانی به مردم در زمینه پدیده مرگ خاموش اقدام خواهد شد. در این مانور، بررسی چشمی معضلات ناشی از نشت گاز دی‌اکسید کربن نیز به عهده سازمان آتش‌نشانی خواهد بود.

وی از پیش‌بینی تمهیداتی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در مورد پدیده «مرگ خاموش» توسط شهرداری منطقه 12 و سازمان آتش‌نشانی خبر داد و افزود: دستگاه‌های تشخیص گاز مونواکسید کربن تهیه و اهدای آن به برخی املاک سطح منطقه نیز در دستور کار شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

در این جلسه، همچنین املاک بحرانی این محدوده، تاورکرین‌های ناایمن و گودهای ناایمن محدوده بررسی شد و در نهایت مقرر گردید جلسه کمیته ایمنی در دو هفته آتی برگزار شود که طی آن، شهرداران نواحی 6گانه، گزارش وضعیت املاک ناایمنی را که نیازمند رأی قضایی است، ارائه خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان