//
کدخبر: ۳۷۶۲۰۰ //
به منظور ساماندهی موضوعات بازار تهران به اجرا درمی‌آید؛

طرح هفتگی «یک‌شنبه‌های بازار» در منطقه ۱۲ تهران

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح هفتگی یکشنبه‌های بازار به منظور ساماندهی موضوعات این بخش از محدوده قلب طهران خبر داد.

طرح هفتگی «یک‌شنبه‌های بازار» در منطقه 12 تهران

امیر یزدی، شهردار منطقه12تهران و هیأت همراه در محل بازار تهران حاضر و ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف آن از اجرای طرح هفتگی «یک‌شنبه‌های بازار» در این محدوده سخن گفت.

به گزارش فرتاک نیوز؛ یزدی با تأکید بر جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهری در مورد این طرح توضیح داد: طرح یک‌شنبه‌های بازار که اولین نوبت آن امروز به اجرا درآمد، به منظور ساماندهی موضوعات بازار تهران با رویکرد مسجدمحوری در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفته که در آن ضمن برگزاری جلسه ملاقات مردمی به گفت‌و‌گوی رودرو با کسبه و شهروندان برای برآورد موضوعات و سروسامان‌دادن به آنها پرداخته می‌شود.

وی در این بازدید از مرمت مسجد موسی بن جعفر در بازار آهنگران دیدن کرد؛ سپس در انجمن کودکان و کار خیابان در بازار ارامنه حاضر شد و پس از بازدید از بخش‌های مختلف آن بر حمایت بیشتر از فعالیت‌های این مرکز تأکید داشت.

گفتنی است؛ مدیر این مرکز نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های شهرداری در چند ماه گذشته از جمله تهیه لباس فرم، تأمین وسیله ایاب‌و‌ذهاب، رنگ‌آمیزی نمای ساختمان و... در مورد فعالیت‌های مشارکتی انجمن توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه،شهردار منطقه و هیأت همراه با حضور در سالن جلسات ساختمان شهرداری ناحیه ۳ پاسخگوی مراجعین در حوزه شهرسازی و دیگر موضوعات طرح‌شده از سوی شهروندان بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان