//
کدخبر: ۳۷۳۰۵۴ //
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

۲۵ درصد ثبت‌نام کنندگان سامانه "جست وجوی شغلی" در کرمانشاه سر کار رفتند

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حدود ۲۵ درصد افرادی که امسال در سامانه جست و جوی شغلی ثبت نام کرده‌اند، در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مشغول به کار شدند.



۲۵ درصد ثبت‌نام کنندگان سامانه "جست وجوی شغلی" در کرمانشاه سر کار رفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

مختار احمدی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۹۵۶ نفر در سامانه جست و جوی شغلی در کرمانشاه ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد ۲۴۵ نفر یعنی نزدیک به ۲۵درصد متقاضیان در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه سامانه جست و جوی شغل اول امسال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد:  بخش استانی این سامانه نیز در کرمانشاه فعال است و متقاضیان کار در استان می‌توانند درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد تعامل و ارتباط بین متقاضیان شغل و کارفرمایان دانست و عنوان کرد: قرار است کارفرمایان برای جذب نیروی کار مورد نیاز خود از افرادی که در این سامانه درخواست داده اند، استفاده کنند.

احمدی با تاکید بر لزوم بکارگیری متقاضیان شغل ثبت‌نامی در این سامانه از سوی کارفرمایان، اظهار کرد: مقرر شده دستگاه‌های مختلف تسهیلات کارآفرینی را با اولویت کارفرمایانی پرداخت کنند که درخواست نیروی کار مورد نیاز خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:  این سامانه به آدرس shoghl.mcls.gov.ir در اختیار متقاضیان است و هر دو بخش کارفرما و متقاضی نیروی کار در آن تعریف شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، استفاده از ظرفیت این سامانه در کمک به کاهش نرخ بیکاری استان و استفاده از نیروهای بومی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان موثر باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان