//
کدخبر: ۳۷۲۱۰۴ //

تقدیر فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص)‌از موکب‌داران سلامت استان کرمانشاه/خدمات بهداشت و درمان در اربعین بیش از نیاز جمعیت بود

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) در آیین تجلیل از موکب‌داران سلامت استان گفت: خدمات بهداشت و درمان در پیاده‌روی اربعین بیش از نیاز جمعیت بود که جای تقدیر دارد.

تقدیر فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص)‌از موکب‌داران سلامت استان کرمانشاه/خدمات بهداشت و درمان در اربعین بیش از نیاز جمعیت بود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تجلیل از موکب‌داران بهداشت و درمان در پیاده‌روی اربعین صبح امروز (سوم آبان‌ماه) به ریاست سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) و دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و با حضور مدیران و مسئولین موکب‌‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین برگزار شد.

سردار ریحانی در ابتدای این مراسم با تقدیر از موکب داران بهداشت و درمان در برگزاری پیاده‌‌روی اربعین اظهار کرد:عاشورا و حادثه کربلا مختص یک روز نبوده و بارها کسانی را دیده‌ایم که برای ضربه زدن به دین خدا عاشورایی به پا کرده‌اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) افزود: کسانی‌که لشکر‌کشی قریب ۲۰ هزار نفر در پیاده‌روی اربعین گام برداشته‌اند بدون اجر و پاداش نخواهند ماند و در پیشگاه خدا و امام‌حسین (ع) جایگاه خوبی خواهند داشت.

وی خاطر‌نشان کرد: با وجود حضور چشم‌گیر مردم در پیاده‌روی اربعین خدمات بهداشت و درمان به درستی انجام شد و امکانات درمانی بیش از نیاز جمعیت در دسترس قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به حضور عده‌ای در اغتشاشات و حوادث اخیر گفت: این افراد به دنبال خاموش کردن چراغ دین بودند و ماهیت خود را با اعمال ناشایستی که ضد دین بود مشخص کردند که با آگاهی مردم این فتنه‌ها خاموش شد.

خبرنگار:طیبه‌ دولت‌آبادی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان