//
کدخبر: ۳۶۶۸۹۷ //

آغاز طرح "زوج و فرد خودروها" در کرمانشاه از ۱۹ شهریور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه(19 شهریور) در کرمانشاه خبر داد.

آغاز طرح "زوج و فرد خودروها" در کرمانشاه از 19 شهریور
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حجت الله عزیزی اظهار کرد: به علت شلوغی خیابان های مرکزی شهر با توجه به شروع خرید مدارس و افزایش تردد خودرها در پی آغاز به کار مدارس، در همین راستا با توجه به محدودیت ظرفیت خیابان های مرکزی شهر، جهت تسهیل تردد شهروندان طرح زوج و فرد در این محدوده از شهر اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح از روز شنبه(19 شهریور) شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد و ساعت اجرای آن از ساعت 15 ظهر تا 20 شب خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه محدوده اجرای این طرح را نیز میدان آزادی تا ابتدای خیابان شورا، تقاطع جلیلی تا میدان لشکر و تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه عنوان کرد و گفت: جریمه ورود به طرح 102 هزار تومان است و یک خودروی غیرمجاز با ورود به محدوده طرح تنها یک بار جریمه نشده و این احتمال وجود دارد که در صورت مشاهده، این خودرو بارها در طول مسیر و محدوده اجرای طرح جریمه شود.

وی اضافه کرد:خودروهای امدادی (اورژانس-آتشنشانی-پلیس ) و خودروهای آژانس که دارای کارت شهری و خط کشی کنار خودرو باشند از این طرح مستثنی و ورود آنها به محدوده اجرای طرح مجاز است.

  سرهنگ عزیزی افزود: نیروهای پلیس راهور از روز 19 شهریور در ابتدا و انتها و درطول مسیر اجرای طرح مستقر شده و از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده طرح جلوگیری به عمل می‌آوردند.

وی خاطرنشان کرد:خیابان‌های بافت مرکزی شهر کرمانشاه گنجایش این حجم خودرو را نداشته و با شروع به کار مدارس عملا شاهد ترافیک شدید در این محدوده از خیابان هستیم و در همین راستا اجرای طرح زوج و فرد خودروها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان