//
کدخبر: ۳۲۲۲۰۰ //

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک زمان بندی شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از زمان بندی شدن سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک بصورت استانی خبر داد.

سامانه نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک زمان بندی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت قرمز کرونا و تعداد بالای متقاضیان، با پیگیری پلیس راهور مقرر شد که این مراکز همچنان بتوانند فعالیت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به کند بودن رزرو نوبت در سامانه نوبت ها، علت آن را افزایش تعداد متقاضیان عنوان کرد و گفت: مراکز تعویض پلاک سطح استان با ظرفیت پذیرش 50 درصدی مشغول ارائه خدمت است.

سرهنگ شیری در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی برای شهروندان وجود دارد، گفت: با توجه به تعداد متقاضیان زیاد در شهرها به خصوص کرمانشاه برای تعیین رزرو و ثبت نام در سامانه نوبت دهی، بصورت تمرکزی توسط راهور ناجا برنامه زمانبندی شده نوبت دهی اینترنتی برای استان ها راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه در استان سه شهر کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خدمات تعویض پلاک را بصورت نوبت دهی اینترنتی ارائه می دهند، اعلام کرد: متقاضیان خدمات تعویض پلاک در شهرهای یاد شده می توانند از ساعت 14 برای رزرو نوبت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برای فعال شدن نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک درسایر شهرها استان برابر اعلام راهور ناجا بصورت تمرکز و تدیریجی اقدام خواهد شد، یادآور شد: در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا 6 روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامی هر استان، یک روز به ظرفیت نوبت دهی اضافه می شود.

سرهنگ شیری در پایان از شهروندان درخواست کرد که در ساعت رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشند و حتما از ماسک استفاده کنند چرا که این مراکز به خاطر سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از ارائه خدمات به مراجعینی که رعایت پروتکل های بهداشتی را نمی کنند، معذور است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان