//
کدخبر: ۳۱۶۷۲۲ //

تصادف هولناک در گیشا

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ یک عابر پیاده و مصدومیت یک پاکبان درپی وقوع دو حادثه رانندگی در پایتخت خبر داد.

تصادف هولناک در گیشا
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگویی، درباره حوادث رانندگی رخ داده طی ساعات اخیر در پایتخت گفت: حوالی ساعت ۸:۲۰ صبح امروز  یک‌دستگاه سواری آریو که در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال کوی نصر در محله گیشا بود، در محدوده خیابان سی و دوم با یک عابر پیاده برخورد کرد که متاسفانه درپی این حادثه عوامل اورژانس مرگ عابر پیاده را تایید و اعلام کردند.  

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده آریو اعلام کرد و گفت: ماموران پلیس راهور پس از روانسازی ترافیک و بازگشایی مسیر به ماموریت خود در این محل خاتمه دادند.  

همه‌خانی از برخورد یک دستگاه وانت‌بار  با پاکبان در حال کار نیز خبر داد و گفت: این حادثه در حوالی ساعت ۴:۵۱ صبح امروز رخ داد و در جریان آن وانت باری که در حال حرکت در بزرگراه امام علی (ع) بود در محدوده رمپ عزیزی با پاکبانی که در حال نظافت محل بود، برخورد کرد که این حادثه منجر به مصدومیت این پاکبان شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت اعلام کرد و گفت: تمام حواس رانندگان درحین رانندگی باید معطوف به رانندگی باشد.

وی از واژگونی یک موتورسیکلت در بزرگراه جلال آل احمد نیز خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۹ صبح امروز رخ داد و یک‌دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد مشغول تردد در  مسیر  این بزرگراه بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با زمین  متوقف شد. درپی این حادثه راکب از ناحیه گردن به‌شدت مصدوم شد که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان