//
کدخبر: ۳۶۵۷۵۹ //

رونمایی از سامانه "پنجره‌ واحد مدیریت زمین" در استان کرمانشاه

از سامانه پنجره‌ واحد مدیریت زمین در استان کرمانشاه رونمایی شد.

رونمایی از سامانه "پنجره‌ واحد مدیریت زمین" در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین استان کرمانشاه صبح امروز (نهم شهریور‌ماه) با حضور مدیر‌کل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، رییس‌کل دادگستری استان کرمانشاه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

پرویز توسلی زاده در ابتدای این جلسه اظهار کرد: وقتی از مقابله با فساد حرف میزنیم بهترین ، کوتاهترین و کم هزینه‌ترین راه مبارزه با آن وضع قوانین درست و اجرای صحیح آن قوانین است.IMG_20220831_120806_002

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: هر پرونده‌ای که تشکیل می‌شود حتی اگر پرونده ساده کیفری باشد در قبال آن هزینه‌های مختلفی تحمیل خواهد که نشان از فساد دارد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۵۵۰ پرونده در دادگستری استان کرمانشاه طی سال گذشته گفت: این پرونده‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای دستگاه قضا و ادارات تابعه و مردم به همراه خواهد داشت و لاجرم فسادی نیز در این میان شکل خواهد گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به گفته‌های رییس قوه قضاییه مبنی بر توسعه و تحول در دستگاه قضا گفت: دو راهکار ایجاد توسعه وتحول در دستگاه قضا کاهش پرونده‌ها و ایجاد مصالحه و حل اختلاف است که در راستای کاهش پرونده‌ها ۱۰ شورای پیشگیری در استان راه‌اندازی شده است.

 

توسلی زاده اجرای دقیق و صحیح این سامانه را راهی درجهت کاهش پرونده‌های ورودی، افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی عنوان کرد وگفت: اجرای این سامانه رابطه مستقیمی بین کاهش ورودی، افزایش سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۷۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان