//
کدخبر: ۳۶۵۲۱۵ //

مدارس کرمانشاه میزبان زوار اربعین‌

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس استان برای اسکان زوار اربعین خبر داد.


مدارس کرمانشاه میزبان زوار اربعین‌
به گزارش فرتاک نیوز،

 سلمان محمدی در گفت و گویی، با بیان اینکه در ایام پیاده روی اربعین همه مدارس در مسیر زوار، آماده پذیرش زائران اربعین شده‌اند، اظهار کرد: در هر ناحیه و منطقه‌ای 10 مدرسه برای اسکان زوار اربعین حسینی در نظر گرفته شده که هر یک از این مدارس 10 کلاس درس با ظرفیت اسکان شبانه 80 نفر را آماده کرده‌اند.

محمدی اضافه کرد: اماکن اقامتی در نظر گرفته شده آموزش و پرورش و مدارس در مجموع آمادگی اسکان شبانه 2400 نفر از زوار پیاده روی اربعین در سطح استان را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر این در هر ناحیه و منطقه مسیر تردد زوار اربعین دو سالن ورزشی بزرگ را برای اسکان اضطراری زوار اربعین-یکی برای خانم‌ها و دیگری برای آقایان- در نظر گرفته‌ایم که در صورت لزوم از ظرفیت این سالن ها برای اسکان زوار پیاده روی اربعین استفاده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم استان کرمانشاه از گذشته های دور به میهمان نوازی از زوار عتبات عالیات شهره‌ بوده‌اند، گفت: امسال هم با توجه به بازگشایی مرز خسروی کرمانشاهیان چشم به راه زوار اربعین هستند و تلاش خواهند کرد تا در اسکان و پذیرایی زوار اربعین سنگ تمام بگذارند.

محمدی اافه کرد: مدارس کرمانشاه تا پایان بازگشت زوار اربعین آماده اسکان زوار هستند.

وی یادآور شد: مدارس استان در سنوات گذشته هم آمادگی اسکان زوار اربعین را داشته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان