//
کدخبر: ۳۵۹۰۵۲ //
مسئول امور شوراهای آموزش‌و پرورش و مدارس هیات امنایی خبر داد؛

فعالیت ۱۴۵ مدرسه هیات‌امنایی در استان کرمانشاه

مسئول امور شوراهای آموزش‌و پرورش و مدارس هیات امنایی اداره کل آموزش‌و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۱۴۵ مدرسه هیات امنایی در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

فعالیت ۱۴۵ مدرسه هیات‌امنایی در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین گردهمایی مدیران مدارس هیات امنایی بعد از توقف ۲/۵ساله به دلیل شرایط کرونا امروز (۲۱‌تیرماه) در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

علی‌اکبر جعفر‌پور در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین گردهمایی مدیران مدارس هیات امنایی با هدف، تبیین وتشریح قوانین و آیین‌نامه‌های آموزش و پرورش در رابطه‌بامدارسهیات‌امنایی‌وبرنامه‌ریزی‌برنامه‌های‌ سال‌تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ در این‌مدارس‌امروز برگزار شد.

مسئول امور شوراهای آموزش‌و پرورش و مدارس هیات امنایی اداره کل آموزش‌و پرورش استان کرمانشاه تعداد‌ مدارس هیات امنایی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه‌اول و متوسطه دوم در استان را ۱۴۵ مدرسه عنوان کرد و افزود: در این مدارس‌ علاوه برخدمات تحصیلی رایگان خدمات فوق برنامه در نظر گرفته شده است که هزینه این خدمات بر اساس رای هیات‌ امنا و شورای آموزش‌وپرورش متفاوت است

جعفر‌پور در ادامه تعداد دانش‌آموزان در حال تحصیل در استان را ۳۶۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: حدود ۱۲ درصد از این دانش‌اموزان ( ۴۳ هزار نفر) در مدارس هیات امنایی در حال تحصیل هستند.

خبرنگار:طیبه‌دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۰۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان