//
کدخبر: ۳۶۴۶۶۶ //
استاندار کرمانشاه:

۵۱۵۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری طی هفته دولت در کرمانشاه افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه از افتتاح ۵۱۵۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری طی هفته دولت در این استان خبر داد.



۵۱۵۱ پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری طی هفته دولت در کرمانشاه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم در نشست خبری که عصر امروز (۳۱مرداد ماه) با حضور تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: طی هفته دولت بیش از ۴۹۰۵ پروژه در حوزه اقتصادی وسرمایه‌گذاری با اعتبار ۱۷۹۲ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۵۸۷۹ نفر افتتاح خواهد شد.

استاندار کرمانشاه همچنین تعداد پروژه‌های عمرانی که در هفته دولت افتتاح می‌شود را ۲۴۶ پروژه با اعتبار ۱۳۷۴ میلیارد تومان و اشتعالزایی مستقیم ۶۵۶ نفر بصورت مستقیم عنوان کرد و افزود:در مجموع در حوزه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری ۵۱۵۱ پروژه با اعتبار ۳۱۶۶ میلیارد تومان و اشتعالزایی پایدار ۶۵۳۵ نفر در کرمانشاه افتتاح خواهد شد‌.

امیری‌مقدم افتتاح و بهره‌بردرای از باند دوم مسیر کرمانشاه به کامیاران، بهسازی و بهره‌برداری از جاده‌حمیل به اسلام‌آباد،آبرسانی به شهرپاوه از چشمه هانی‌کوان، بهره‌برداری از فاز اضطراری تصفیه‌خانه غدیر شهر کرمانشاه، بهره‌برداری از بزرگراه اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین، گازرسانی به روستا‌های سطح استان و افتتاح چند زمین چمن و مدرسه را از جمله پروژهایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد عنوان کرد.

وی همچنین تعداد پروژه‌هایی که در حوزه صنعت افتتاح می‌شوند را ۲۲ پروژه،حوزه جهاد کشاورزی را ۱۱ پروژه، حوزه میراث فرهنگی را ۴ پروژه، حوزه راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای را ۳ پروژه و حوزه‌ شیلات را یک پروژه عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت نیز برای بهسازی و روکش معابر شهری در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه نیز گفت: از اول شهریور‌ماه مصوبات سفر رسما ابلاغ خواهد شد و با ایجاد ستاد عملیاتی در همه ادارات استان از ظرفیت ایجاد شده استفاده خواهد شد و در نظر داریم با دریافت اولین اعتبار فاز اول پروژه قطار شهری در کرمانشاه را نیز افتتاح نماییم تا مردم طعم شیرین سفر آیت‌الله رییسی به استان کرمانشاه را بچشند.

وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه‌ای در خصوص ارائه آمار و اطلاعات جذب اعتبارات سفر رییس جمهور، گزارش عملکرد‌ و اعلام کم‌کاری و معرفی مدیران ادارات در استان خبر داد و گفت: همچنین میز ارتباط مردمی در دستگاه‌های دولتی راه‌اندازی خواهد شد و سازمان‌ها و ادارات دولتی ضمن ارائه برنامه‌های خود پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان