//
کدخبر: ۳۶۱۴۲۷ //

اجرای طرح ترافیکی در کرمانشاه ویژه شب‌های "محرم"

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای طرح ترایکی ویژه شب های دهه اول ماه محرم خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی در کرمانشاه ویژه شب‌های "محرم"
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گویی، با اشاره به برگزاری عزاداری حسینی در دهه اول ماه محرم، از اجرای طرح ترافیکی ویژه این شب ها خبر داد و افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با مسئولین هیات‌ها به عمل آمده است.

وی افزود: در هماهنگی با هیات‌ها هرجا که لازم است معبری مسدود شود، معبر جایگزین پیش بینی شده تا ضمن اجرای عزاداری‌ها تردد مردم با مشکل مواجه نشود.

حیدری گفت: در این بین برخی هیات ها ممکن است بدون هماهنگی اقدام به مسدودکردن معبر کنند که این کار مجاز نیست و این هیات ها باید هرچه سریعتر با پلیس راهور برای تعریف معبر جایگزین هماهنگی به عمل آورند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حجم ترافیک در شب های ماه محرم نسبت به ایام دیگر سال گفت: در همین راستا پوشش ترافیکی در این شب ها تشدید می‌شود و گشت های راهور بصورت ویژه از ساعت 20 تا 24 شب فعال خواهند بود.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین درروزهای تاسوعا و عاشورا پلیس راهور در ساعت صبح تا ظهر هم طرح های ترافیکی ویژه در سطح معابر اجرا خواهد کرد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست تا در این شب ها جهت حضور در هیات ها و دسته های عزاداری از خودروی شخصی استفاده نکرده و بصورت پیاده روی به هیات های محله خود مراجعه کنند.

حیدری همچنین از رانندگان خواست تا با توجه به پوشش تیره رنگ عزاداران در این شب ها، هنگام عبور در معابر حتما رعایت سرعت مطمئنه را داشته و با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی افزود: همچنین عزاداران هم باید در این شب ها با توجه به لباس تیره رنگی که برتن دارند، هنگام عبور از خیابان دقت بیشتری داشته باشند تا دچار حادثه نشوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان