//
کدخبر: ۳۵۶۶۵۷ //
معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛

تشکیل کمیته تخصیص اعتبارات شهرداری برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه از مبادله موافقتنامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تشکیل کمیته تخصیص اعتبارات شهرداری برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی شهرداری کرمانشاه خبر داد.


تشکیل کمیته تخصیص اعتبارات شهرداری برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر کاوه مردافکن با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی معاون محترم مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی در شهرداری موافقتنامه ها مبادله و کمیته تخصیص اعتبارات ‌تشکیل گردیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مبادله موافقتنامه‌ها و تشکیل کمیته تخصیص اعتبارات به منظور هماهنگی رویه‌های حسابداری، ارتقاء سطح پاسخگویی مالی در شهرداری و تحقق نظام جامع حسابداری صورت گرفته است.

وی افزود: از دیگر اهداف این طرح تحقق اهداف بودجه و حسن اجرای آن، رصد و کنترل پیشرفت پروژه‌ها، نظارت بر اجرای صحیح بودجه و شفاف سازی مالی پروژه‌ها است.

مردافکن گفت: در این راستا و جهت اجرای صحیح روند ثبت درخواست و تخصیص اعتبارات یک دوره کلاس آموزشی برگزار و نحوه تنظیم و تکمیل فرمهای سه گانه موافقت‌نامه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (پروژه‌های عمرانی شهرداری) و همچنین شیوه درخواست تخصیص اعتبار به کمیته تخصیص اعتبارات به رابطین و نمایندگان معاونت‌ها،سازمان‌ها، مناطق، واحد‌ها و ادارات تابعه شهرداری آموزش داده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان