//
کدخبر: ۳۵۳۱۱۹ //
‍ رئیس مرکز 137 شهرداری کرمانشاه:

بیش از ۳ هزار درخواست مردمی در مرکز ۱۳۷ ثبت شده است/ حوزه خدمات شهری بالاترین درخواست پیگیری

رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری برقرار شده است.


بیش از 3 هزار درخواست مردمی در مرکز 137 ثبت شده است/ حوزه خدمات شهری بالاترین درخواست پیگیری
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد 3 هزار و 79 تماس از سوی شهروندان با سامانه 137 برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، 2 هزار و 387 مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با 568 مورد و منطقه هشت با 171 مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند.

رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با یک هزار و 157 مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه حوزه های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند گفت: شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست های ثبت شده بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه پنج با 408 مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با 127 مورد، کمترین پیگیری را داشته است.

رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از 300 تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت: پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و... است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است.

هاشمی در پایان گفت: همکاران ما در مرکز 137 بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با 137، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان