//
کدخبر: ۳۴۳۰۹۴ //
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل شهروندان کرمانشاهی خبر داد.

آغاز ثبت‌نام توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل
به گزارش فرتاک نیوز،

فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته درختکاری برای سومین سال متوالی برنامه توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع نهال، امسال همانند سال گذشته برنامه توزیع نهال رایگان نداریم و در عوض توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل جایگزین شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تصریح کرد: شهروندان متقاضی نهال رایگان میوه می‌توانند همه ‌روزه از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۲ از طریق تماس با واحد روابط ‌عمومی سازمان به شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸-۰۸۳ اقدام به نام‌نویسی نمایند.

رحمتی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نام‌نویسی، اکیپ مجرب کاشت و توزیع نهال این سازمان، به تفکیک آدرس‌های موجود در سطح مناطق هشتگانه اقدام به مراجعه حضوری به درب منازل متقاضیان ثبت‌نام شده کرده و به هر کدام ۲ نهال رایگان میوه تحویل داده می‌شود که در صورت تمایل، غرس نیز به صورت رایگان در محل انجام می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان