//
کدخبر: ۳۵۵۴۰۳ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

رانندگان وانت‌بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رانندگان وانت بار‌های بین شهری جهت ثبت نام و دریافت کارت هوشمند به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند مراجعه کنند.

رانندگان وانت‌بار برای دریافت کارت هوشمند اقدام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: بر اساس قوانین و مقررات موجود در بخش حمل و نقل هرگونه فعالیت در زمینه حمل و نقل جاده‌ای برون شهری کالا منوط به استفاده از اسناد حمل (بارنامه) است.

وی با بیان اینکه به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ایمن وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور انجام می‌شود، یادآور شد: به همین منظور دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری تدوین و شرایط برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل شده است.

کرمی افزود: طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای با اهداف، رعایت قانون، الزام شرکتها و موسسات حمل و نقل جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت انجام می‌شود.

وی گفت: رانندگان حوزه وانت باری برون شهری می توانند با مراجعه به تشکل های صنفی حمل و نقل کالای سطح استان و یا انجمن صنفی وانت بار استان کرمانشاه مراجعه و به نسبت تشکیل پرونده با شرایط؛ حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کرمی در ادامه افزود: متقاضیان دریافت کارت هوشمند ناوگان وانت بار هم با ارائه مدارک، کارت وسیله نقلیه، ارائه گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر به انجمن صنفی رانندگان وانت بار استان کرمانشاه و یا انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل مراجعه ونسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان