//
کدخبر: ۳۲۵۲۸۸ //
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

تردد زوار از پایانه های مرزی استان کرمانشاه انجام نخواهد گرفت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از پایانه های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند و بازگشت زمینی از سفر اربعین حسینی (ع)، تنها از مرز مهران امکان‌پذیر است.

 تردد زوار از پایانه های مرزی استان کرمانشاه انجام نخواهد گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی با اشاره به اینکه مسیر رفت سفرهای زوار اربعین حسینی(ع) صرفا” هوایی و برای بازگشت زائران پایانه مرزی مهران انجام می شود.

کرمی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اربعین حسینی(ع) اداره کل، جلساتی با انجمن های صنفی و مدیران شرکت های حمل‌ و نقل مسافر در راستای تأکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص تهییه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران توضیح داد: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل‌ و نقلی، پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین را نیز انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به تجربه جابجایی زوار اربعین حسینی(ع) در سال ۹۸ ، این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجایی مسافران به اقصی نقاط کشور را  دارد و از مسافران خواست درصورت داشتن هرگونه سؤال، مشاهده تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مراتب را از طریق ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل جاده ای به این اداره کل اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان