//
کدخبر: ۳۱۸۷۳۰ //
از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

آزادسازی بیش از ۵ هزار متر از حریم راه های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در راستای حفاظت و صیانت از زمین و حریم جاده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی، تاسیسات بدون مجوز در محدوده حریم قانونی راه ها تخریب و آزادسازی حریم انجام می شود.

آزادسازی بیش از ۵ هزار متر از حریم راه های استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در راستای حفاظت و صیانت از زمین و حریم جاده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی، تاسیسات بدون مجوز در محدوده حریم قانونی راه ها تخریب و آزادسازی حریم انجام می شود.

کرمی افزود: طبق قوانین حریم راه‌ها هرگونه ساخت و ساز، حفاری، درختکاری در حریم قانونی راه ممنوع است و در سال گذشته آزادسازی ۵۶ هزار و ۸۰۳ متر از حریم راه های استان کرمانشاه صورت گرفته و از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۷۳۰ متر از حریم راه های استان کرمانشاه آزادسازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۴۷ مورد حفاری غیر مجاز در سطح استان کرمانشاه مسدود و ۵۶۲ مورد تذکر کتبی یا شفاهی برای برخورد با خاطیان صادر شده است.

کرمی همچنین تعداد فنس کشی و نهال کاری تخریب شده در سطح استان را ۱۸۹ مورد اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان متذکر شد کسانی که قصد هرگونه عملیات اجرایی، ساخت و ساز به خصوص در محدوده محورهای  مواصلاتی استان کرمانشاه را دارند باید قبل از اجرا استعلام لازم مبنی بر مالکیت و نوع کاربری زمین را از دستگاه‌های مسئول بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان