//
کدخبر: ۳۵۳۶۸۸ //
رئیس سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

پاساژها و مغازه‌ها در بازار کرمانشاه ایمنی مناسبی ندارند/ صدور ۸۱ مورد اخطار به اماکن نا‌ایمن طی ۲ سال اخیر  .

رئیس آتش‌نشانی استان کرمانشاه گفت:  بررسی ها نشان می دهد که وضعیت پاساژها و مغازه ها در بازار کرمانشاه که یک بافت قدیمی است، به لحاظ ایمنی مناسب نیست



پاساژها و مغازه‌ها در بازار کرمانشاه ایمنی مناسبی ندارند/ صدور ۸۱ مورد اخطار به اماکن نا‌ایمن طی ۲ سال اخیر 


.
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد فرهودی ضمن تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز، اظهار داشت: این حادثه موجب تاثر و تاسف خاطر شد و قلوب مردم ایران اسلامی را داغدار کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه افزود: این مصیبت دردناک را به خانواده‌های داغدیده جان باختگان تسلیت و از خداوند بلند مرتبه برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی را خواهانم.

وی در ادامه در خصوص اماکن ناایمن سطح شهر کرمانشاه، گفت: بررسی ها نشان می دهد که وضعیت پاساژها و مغازه ها در بازار کرمانشاه که یک بافت قدیمی است، به لحاظ ایمنی مناسب نیست، لذا به مالکان آنها اطلاع رسانی کردیم تا نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.

فرهودی از صدور ۸۱ مورد اخطار به اماکن ناایمن طی ۲ سال اخیر در کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: به مالکان پاساژها به خصوص در بافت قدیمی اخطار دادیم که نسبت به ایمن سازی اقدام کنند و اگر از این کار سرپیچی کردند پس از دو یا سه بار اخطار به دادستانی معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی استان کرمانشاه افزود: تمامی واحدها و مراکزی که اخطاریه ایمنی به آنها ابلاغ شده، اماکن فاقد ایمنی هستند.

فرهودی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۸ پارکینگ روباز داریم که تا کنون ۲ بار اخطار برای رعایت اصول ایمنی برای آنها صادر شده است.

وی بیان داشت: همچنین طی این مدت ۵۷ اخطار برای جایگاه‌های سوخت، ۱۷ مورد برای بیمارستانها، ۳۰ مورد به بنگاه‌ها و موسسات، ۹ مورد برای مراکز درمانی صادر شده است که از آنها درخواست می شود قبل از بروز حادثه نسبت به رفع ناایمنی ها اقدام کنند.

فرهودی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دادستان محترم، ریاست محترم اتاق اصناف و مدیریت محترم بحران استانداری  گفت: در زمینه ایمن سازی اماکن ناایمن در سطح شهر نیاز به حمایت بیشتر داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان