//
کدخبر: ۳۴۴۱۸۱ //

عیدانه حمل و نقلی مدیریت شهری به شهروندان پایتخت

شرکت مترو تهران اعلام کرد: عیدانه مدیریت شهری پایتخت در قالب بهره برداری از ایستگاه بوستان گفتگو و نیز ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت، تقدیم شهروندان صبور تهران می‌شود.

عیدانه حمل و نقلی مدیریت شهری به شهروندان پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت مترو تهران اعلام کرد: امروز چهارشنبه 25 اسفند 1400 عیدانه مدیریت شهری پایتخت در قالب بهره برداری از ایستگاه بوستان گفتگو و نیز ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت، تقدیم شهروندان صبور تهران خواهد شد.

 مطابق وعده‌ای که در زمان افتتاح ایستگاه تقاطعی میدان توحید به مردم پایتخت داده شد، درآخرین روزهای سال جاری، دو پروژه احداث ایستگاه بوستان گفتگو و ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت آماده بهره برداری شد تا در آستانه شروع سال جدید، بخشیی دیگراز دغدغه های حمل ونقلی شهروندان رتق و فتق شود.

برای احداث این ایستگاه و ورودی جدید که هردومربوط به خط7 شبکه مترو تهران می شوند، مبلغی در حدود 350 میلیارد تومان در بخش های ساختمانی و تجهیزاتی هزینه شده است.

ایستگاه بوستان گفتگو هجدهمین ایستگاه خط7 به شمار می‌آید و با احداث 4 ایستگاه دیگر در سال پیش رو، کل این خط در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.ایستگاه مدافعان سلامت نیز با عمق 46 متر از سطح زمین، یکی از عمیق ترین ایستگاه های شبکه مترو تهران به شمار می‌آید.

در تامین تجهیزات و تاسیسات این دو ایستگاه، بیشترین استفاده از تولیدات داخلی صورت گرفته است؛ ضمنا هر دوایستگاه به پله برقی وآسانسور مجهز هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان