//
کدخبر: ۳۴۳۴۷۳ //

‍ ‍ ‍ تمهیدات سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه برای پنجشنبه غریبان و آخرین جمعه سال

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: این سازمان با هماهنگی وهمکاری پلیس راهور تمهیدات لازم را جهت رفاه حال شهروندان در دو پنجشنبه آخر سال صورت داده است.

‍ ‍ ‍  تمهیدات سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه برای پنجشنبه غریبان و آخرین جمعه سال
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا شهبازی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل مسافر برای پوشش مسافران در روزهای پایانی سال تمهیدات ویژه‌ای را درنظر گرفته است، گفت: مسیرهایی که ازدحام مسافران در آنها بیشتر است شناسایی شده و سرویس‌دهی به آن خطوط در اولویت قرار گرفته است.

شهبازی افزود: در این زمینه اطلاع رسانی انجام و تمهیدات لازم به منظور حضور و استقرار تاکسی ها به ویژه خودروهای انبوه بر جهت پنجشنبه غریبان و جمعه آخر سال در میدان آزادی، میدان غدیر، سه راه حافظیه و مسیرهای منتهی به میدان شهدا  و انتهای مسکن اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه سرویس‌دهی در خطوط تاکسی همواره در حال انجام است و گشت‌های نظارتی نیز به صورت ویژه بر روی فعالیت تاکسی‌ و اتوبوس ها نظارت می‌کنند، افزود: نیروهای گشت و نظارت سازمان در این روزها جهت سهولت تردد و نظارت بر فعالیت خودروهای در نظر گرفته شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه یکی از مهم ترین مشکلات روزهای پایانی سال را بحث ترافیک سنگین به ویژه در مسیر باغ  فردوس دانست و از شهروندان خواست جهت کاهش ترافیک تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت حضور در باغ فردوس استفاده کرده و از تردد با خودروهای شخصی خود اجتناب نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان