//
کدخبر: ۳۳۸۴۵۰ //
‍ رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه:

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه برای ارائه خدمت به شهروندان در روزهای بارانی و برفی

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرکرمانشاه از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه برای ارائه خدمت به شهروندان در روزهای برفی و بارانی خبرداد و تأکید کرد: تمام ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در روزهای برفی و بارانی با هدف رفاه حال شهروندان، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه برای ارائه خدمت به شهروندان در روزهای بارانی و برفی
به گزارش فرتاک نیوز،

 غلامرضا شهبازی گفت: با توجه به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان  خوشبختانه طی روزهای بارانی اخیر مشکل کمبود تاکسی و اتوبوس در خطوط و ایستگاههای سطح شهر وجود نداشته است.

به گفته وی با توجه به این که بارش برف باران در سطح شهر، منجر به کندی تردد خودروها و تجمع مسافران در برخی از نقاط می شود برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی، اکیپهای گشت سازمان بر عملکرد تاکسی و اتوبوس هابه صورت محسوس و نامحسوس نظارت دارند.

شهبازی تصریح کرد : در چنین روزهایی زمان رفت و برگشت تاکسی‌ها طولانی‌تر می‌شود و گاهی 2 تا 3 برابر زمان یک رفت و برگشت عادی به طول می انجامد در نتیجه وقتی این زمان جابه جایی مسافران افزایش می یابد، عملا ظرفیت ما در چنین روزهایی کاهش می‌یابد و این به دلیل کم کاری تاکسیرانان نیست.

وی تأکید کرد: خوشبختانه  رانندگان  زحمتکش تاکسی و اتوبوس همواره با تمام توان به شهروندان، خالصانه خدمات رسانی می کنند اما گاه شاهد آن هستیم که تعداد محدودی از رانندگان به ویژه به هنگام بارش برف و باران دربستی اقدام به جابه جایی مسافران می کنند که این مسأله  سبب تجمع مسافران و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می شود، به همین دلیل گشت های نظارتی به طور دقیق بر عملکرد تاکسی ها نظارت خواهند کرد تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان صورت گیرد.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه موظف است در راستای حفظ حرمت این قشر شرافتمند با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی کند و با تشدید نظارتهای بازرسان سازمان و تعامل با عوامل  پلیس راهور  در روزهای برفی و بارانی، با تاکسی‌هایی که به صورت دربستی کار می‌کنند یا کرایه بیشتری از مسافران می‌گیرند برخورد می شود.وی تأکید کرد: بازرسان کنترل و نظارت این سازمان برای نظارت بر کار تاکسی‌ها و اتوبوس هابه‌طور سیار و ثابت در خطوط مبدأ و مقصد نظارت می‌کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از همکاری رانندگان در این روزهای سرد و بارانی بابت خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان تقدیر و تشکر نمود و از آنان خواست به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور با توجه به احتمال بارش برف و لغزندگی معابر و بروز تصادفات رانندگی در صورت بارش برف نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان