//
کدخبر: ۳۲۸۵۶۶ //
درخواست رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از زحمتکشان عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری:

استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس در حین خدمت رسانی به مسافران الزامی است

رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از زحمتکشان عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری درخواست کرد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

 استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی برای رانندگان تاکسی و اتوبوس در حین خدمت رسانی به مسافران الزامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 غلامرضا شهبازی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با وجود اینکه در خیلی از شهرهای کشور از وضعیت قرمز ویروس کرونا خارج شده اند اما متاسفانه در روزهای اخیر در شهر کرمانشاه شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا هستیم که این امر ناشی از عدم استفاده از ماسک و  عادی انگاری در رعایت توصیه های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان است.

وی افزود: از همین رو بنا بر مسئولیت اجتماعی و تاکید سرپرست شهرداری کرمانشاه به دلیل حفظ سلامت ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری و مسافران، همچنین جلوگیری از ورود به پیک احتمالی موج ششم کرونا این سازمان همچون سابق و با عزمی جدی تر بر لزوم استفاده ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از ماسک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

شهبازی بیان داشت :همچنین به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی اکیپ گشت های سیار  و ثابت در خطوط و مبادی با تراکم بالای مسافر  در اختیار تاکسیرانان قرار می گیردضمن اینکه رانندگان نیز هم می توانند با مراجعه به جایگاه های مشخص شده همچون میدان آزادی و محل اداری سازمانجهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان