//
کدخبر: ۳۴۲۹۳۱ //
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان :

طرح وقف نهال (وقف سبز) در جوار بقاع متبرکه استان کرمانشاه اجرا می‌شود

به مناسبت هفته درختکاری ، طرح وقف نهال (وقف سبز) در جوار بقاع متبرکه استان کرمانشاه اجرا می‌شود .

طرح وقف نهال (وقف سبز) در جوار بقاع متبرکه استان کرمانشاه اجرا می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اعلام این خبر  گفت : به مناسبت هفته درختکاری در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه غرس نهال تحت عنوان وقف نهال (وقف سبز) اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت خدمات اجتماعی بقاع متبرکه در حوزه  کمک به تولید، محیط زیست ، کمک به آبادانی و سرسبزی محیط پیرامونی بقاع متبرکه،ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش پوشش گیاهی منطقه و ترویج و احیای سنت حسنه  وقف  عنوان کرد و گفت : این طرح در بقاع متبرکه ای که قابلیت اجرای طرح را داشته باشند اجرا می شود .  

 

مدیر کل اوقاف استان ادامه داد: امسال به طور تقریبی ۳۰۰۰ اصله نهال در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان استان کاشته می شود که همه آنها درختان مثمر هستند.

 صالحی افزود :از جمله بقاع متبرکه ای که قابلیت اجرای طرح وقف نهال (وقف سبز) را دارند، امامزاده باقر (ع) گودین کنگاور ،امامزاده حسین (ع) روستای چوگان سنقر، امام‌زاده علی اکبر(ع) اسلام آباد و بقعه سید صالح (ره) می باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از خانوادههایی که فرزند نورسیده دارند درخواست کرد در طرح وقف‌نهال که با درج پلاک به نام فرزندانشان بر روی نهال مزین شده است شرکت نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان