//
کدخبر: ۳۳۶۶۲۰ //

کرمانشاهی‌ها امسال فقط ۱۰ میلیارد تومان وارد بورس کردند

به گفته مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه، در 9 ماهه امسال آورد جدید مردم کرمانشاه در بازار سرمایه حدود 10 میلیارد تومان بوده است.

کرمانشاهی‌ها امسال فقط 10 میلیارد تومان وارد بورس کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمد بهمن در گفت و گویی، با بیان اینکه در 9 ماهه امسال دو میلیارد و 841 هزار سهم در بورس کرمانشاه معامله شده، ارزش معاملات صورت گرفته را هشت هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی از کاهش 56 درصدی تعداد سهام معامله شده و همچنین کاهش 76 درصدی ارزش سهام معامله شده در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تاکید کرد: 45 درصد ارزش معاملات بورس کرمانشاه در این مدت در بخش خرید و 55 درصد در بخش فروش بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه سهم استان از پولی که در 9 ماهه امسال وارد بازار سرمایه شده را هم حدود 10 میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: این عدد در مجموع سال 1399 حدود چهار هزار میلیارد تومان بود.

بهمن افزود: کاهش ورود سرمایه مردم به بازار سرمایه تنها مختص به کرمانشاه نبوده و در تمام کشور کاهش ورود سرمایه به بورس را داشتیم که دلیل آن نیز عدم رشد بازار طی چند وقت اخیر بوده است.

وی همچنین از کاهش تعداد کدهای معاملاتی ایجاد شده یاد کرد و گفت: امسال تنها حدود 33 هزار کد معاملاتی جدید در کرمانشاه صادر شده، در حالیکه این عدد در سال گذشته بیش از 900 هزار کد معاملاتی و عمدتا هم برای صاحبین سهام عدالت بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان