//
کدخبر: ۳۳۳۸۲۱ //
امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیر و اعضای بسیج حقوقدانان:

باز کردن گره از مشکلات مردم ثوابی مضاعف دارد/دستگاه قضا رکن رکین کشور است که نباید تعطیل شود

مدیر ، مسئولان و اعضای انجمن‌های تخصصی سازمان بسیج حقوق‌دانان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

باز کردن گره از مشکلات مردم ثوابی مضاعف دارد/دستگاه قضا رکن رکین کشور است که نباید تعطیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

در این دیدار آیت الله مصطفی علما، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان در طی سخنانی اظهار داشت:حقوق و حقوقدانی سابقه طولانی دارد و کتاب شهادات و قضا از نمونه‌های فقهی آن است و همیشه این کتاب‌ها رونق داشته و حقوق از آن جمله دانش‌هایی است که از ابتدا   اسلام به آن نظر داشته است.

وی در ادامه در مورد مسائل حقوقی افزود: آدم‌های سالم و صالح باید این کارها را به دست بگیرند، زیرا در اسلام آبرو و جان و مال افراد حساسیت خاصی دارد و یکی از وظایف شما اجمالاً احقاق حقوق افراد است که بسیار مهم است.

  ایشان با توصیه به مطالعه حقوق امام سجاد خاطر نشان کرد: هر کاری حقوق خاص و احکام خاصی دارد و اسلام در این خصوص دقت دارد.

 امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: هیچ دینی به دقت اسلام در کار حقوقی نیست، لذا همه ما باید آن دقت لازم و کافی را داشته باشیم و خود امام راحل نیز خیلی از مصادره‌ها را دخالت نکرده و به دیگران واگذار کرد و این نشان دهنده حساسیت کار است.

 آیت الله علما با خوب توصیف خواندن گزارش عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان افزود: دستگاه قضایی یک رکن رکین کشور و جمهوری اسلامی ایران است که نباید تعطیل شود و نباید دقت در آن کم شود.WhatsApp Image 2021-12-07 at 16.18.07 (1)

امامم جمعه کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به خاطر خدمات خدمات حقوقی در جامعه اظهار داشت: کار شما خدمت به مردم است و این خیلی مهم است و همه ائمه به این توجه داشتند

ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای سازمان بسیج حقوق دانان افزود :کار مردم را راه بیندازید که یک ثواب مضاعف دارد.

 در این دیدار مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه هم در سخنانی اظهار داشت: حقوق دانان بسیجی استان مفتخر هستند که در زمینه‌های خدمت رسانی تخصصی به مردم استان در جهت گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم گام‌های موثری برداشتند.

بهرامی پور در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهار داشت: طرح آموزش همگانی حقوق ، هر مسجد یک حقوقدان ، کارگاه‌های آموزشی ، نهضت آزادسازی زندانیان و رزمایش‌های کمک مومنانه از مهمترین اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه است.WhatsApp Image 2021-12-07 at 16.18.07 (2)

 بهرامی پور در ادامه با بیان اینکه پویش نذر رهایی جهت آزادسازی زندانیان در استان شکل گرفته است اظهار داشت: مصمم هستیم تا پایان سال ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه قضایی استان، سازمان زندانها و پشتیبانی های فرماندهی محترم سپاه استان آمار آزادسازی زندانیان را به ۱۴۰۰ نفر برسانیم.

 وی در پایان با تقدیر از نصایح و رهنمودهای حضرت آیت الله علما نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، آمادگی حقوقدانان بسیجی را برای مطالبه‌گری حقوق عامه اعلام کردند و گفت: در تعامل با دادستان پرتلاش و بسیجی استان اقداماتی در این حوزه صورت گرفته است و ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان