//
کدخبر: ۳۳۱۸۹۹ //

بازگشایی مدارس پایتخت در شرایط بحرانی هوا

تهران ششمین شهر آلوده جهان بر اساس رتبه بندی جهانی کیفیت هوا اعلام شد.

بازگشایی مدارس پایتخت در شرایط بحرانی هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

تهران ششمین شهر آلوده جهان بر اساس رتبه بندی جهانی کیفیت هوا در حالی اعلام شد که چند روزی است که نقاط مختلف پایتخت نیز از نظر شاخص آلودگی هوا در شرایط اضطرار قرار دارند.

 شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرده است:۲۳ ایستگاه در تهران در وضعیت «ناسالم برای همه گروه‌ها» قرار دارند و این مناطق با شاخص بالای ١۵٠ در وضعیت اضطرار هستند و در منطقه ۲ و ۶ شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم.

آلودگی هوا معضل جدی پایتخت تبدیل شده است. کارگروه شرایط اضطرار استان تهران سلامت مردم را جدی بگیرد.

گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان  تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کنند و افرادی که باید در محل کار حاضر شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.

در این شرایط بحرانی آلودگی هوا از فردا دانش آموزان باید در کلاس های حضوری و در مدرسه حضور یابند که به حتم می تواند برای سلامت آنها خطرناک باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۹۹ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    معلوم نیستاین تصمیمات فاجعه بار را که میگیرد؟اگر حتی کورنا هم نبود این مقدار آلودگی هوای تهران براای تعطیلی مدارس و ادارات کافی بود . ما که در حاشیه شهر هستیم بوی دود و آلودگی هوا را بشدت احساس میکنیم خدا بداد مرکز شهری ها برسد. مضافا به اینکه هنوز واکسیناسیون مردم کامل نشده. کودکان بیگناه را با این تصمیمات غلطتان به کشتن ندهید.منکه حتی به قیمت اخراج از مدرسه یا یکسال عقب ماندگی تحصیلی فرزندم را به مدرسه نخواهم فرستاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان