//
کدخبر: ۲۹۵۵۹۱ //

جزئیات بازگشایی مدارس در اصفهان

با توجه به محدودیت‌های شدیدی که برای کرونا در شهر برقرار شده که با وجود زرد شدن همه شهرستان های اصفهان همچنان محدودیت‌های شبانه برقرار هست آیا حضور در مدارس به صورت یک روز در میان باعث تشدید شیوع ویروس کرونا نیست؟!

جزئیات بازگشایی مدارس در اصفهان

محمدرضا ناظم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار، با اشاره به پیشنهاد آغاز فعالیت مدارس به صورت یک روز در میان، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام آمادگی کرده در صورت مجوز ستاد استانی کرونا با گروه بندی دانش آموزان آموزش را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی افزود: مدارس استان اصفهان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری مناسب، میزبان دانش آموزان  به صورت حضوری و یک روز در میان باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش حضوری برای برخی از مقاطع و پایه‌ها، ضروری است، گفت: بیشتر تأکید روی کارگاه‌های هنرستان‌ها و پایه‌های اول و دوم ابتدایی است که نیاز دارند با معلم ارتباط و تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد: بر این اساس به ستاد استانی مقابله با کرونا نامه زده شده  ولی هنوز مجوزی مبنی بر بازگشایی مدارس دریافت نکردیم و منتظر مجوز هستیم.

ناظم‌زاده تصریح کرد: در صورت کسب مجوز از ستاد استانی حضور بچه‌ها در مدارس الزامی نیست و اگر خانواده‌ای تمایل به حضور فرزندش در مدرسه ندارد، اجباری در این کار وجود ندارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان