//
کدخبر: ۳۲۸۸۹۵ //
پایان جشنواره بزرگ ورزشی خانواده با نشاط به مناسبت هفته وحدت ؛

برترین ها در ۵ رشته ورزشی معرفی شدند

جشنواره بزرگ ورزشی خانواده با نشاط به مناسبت هفته وحدت ، تربیت بدنی، ورزش و هفته سلامت ملی بانوان با شعار ورزش نشاط سلامتی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

برترین ها در ۵ رشته ورزشی معرفی شدند

به گزارش فرتاک نیوز ،مدیر ورزشی بانوان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: این جشنواره در ۵ رشته ورزشی : تنیس روی میز ، دو و دوچرخه سواری ، پیاده روی و گردشگری ورزشی و اسکیت (فری استایل) برگزار شد .

سیما روشنائی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۳ مهر ماه آغاز لغایت ۳  آبان ماه ادامه داشت و با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از بانوان در رشته اسکیت( فری استایل ) در ۴ رده سنی  برگزار شد تصریح کرد: در رده سنی اول: آوا چهارپاشلو،.بهار همتیان و روژان دارایی  در رده سنی دوم:.یسنا سرمدی،نازنین حلوایی وهانیه بینائیان همچنین در رده سنی سوم نیایش اعرابیان،آمیتیس خرمیان و کیانا عندلیب و در  رده سنی چهارم نیایش عباس زاده ،آیلین اکبری و ستایش حیدریان موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی با توجه به اینکه رشته دارت را در این جشنواره با عنوان نیرو و نشاط روحی بین بانوان شاغل در شهرداری برگزار گردید عنوان کرد: در این رشته اکرم فدائی اسلام ، سمیه قاسمی، فاطمه کارگران   به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند .

روشنائی با اشاره به اینکه بخش مسابقات تنیس روی میز که به صورت دوره ای برگزار شد افزود:   خدیجه لقائی،نرگس بقاء و نوشین فتحعلیان به ترتیب عناوین برتر را از آن خود کردند.

همچنین در مسابقه دو و دوچرخه سواری  که در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان در پارک سوکان برگزار گردید بیان کرد: ابتدا ورزشکاران مسافت تعیین شده را دویدند و سپس ادامه مسیر را با دوچرخه رکاب زدند نفرات اول تا سوم این مسابقه دررده سنی نونهالان به ترتیب نازنین تبریزیان، هستی گل بهاری و آوا فتحی در رده سنی نوجوانان به ترتیب پری ناز صفا منصوری، رقیه سنچولی و عسل چتری همچنین در رده سنی بزرگسالان نگار تبریزیان ،الهه نگارش و شیدا فخرالدین به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

مدیربانوان سازمان فرهنگی،ورزشی و اجتماعی نیز در آخرین روز جشنواره ورزشی بانوان ورزشکار را ضمن پیاده روی در باغ راههای سمنان ، از باغ مزار حکیم ملا علی سمنانی ، بقعه متبرکه امامزاده  علوی و آستان امامزاده سید اسد (ع)  و موزه گردشگری سلامت بازدید نمودند.

شایان ذکر است: این جشنواره ورزشی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و با همکاری و مشارکت هیات ورزشهای سه گانه شهرستان سمنان ، باشگاه دوچرخه سواری پیشرو،هیات اسکیت شهرستان سمنان،باشگاه اسکیت ستارگان سرعت انجمن ورزش کارگری شهرستان و استان سمنان برگزار شد.

خبرنگار : علیرضا ناظریه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان