//
کدخبر: ۳۲۵۳۱۳ //

یک ایستگاه و یک ورودی جدید مترو آماده بهره‌برداری شد

ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط ۷ مترو تهران آماده بهره‌برداری شد.

یک ایستگاه و یک ورودی جدید مترو آماده بهره‌برداری شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود 3 ماه از آخرین افتتاح 2 ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت در خط 6 و 7 مترو می‌گذرد و حالا نوبت به افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط 6 رسیده است که با افتتاح آن تعداد ایستگاه متروی تهران به 140 می‌رسد. علاوه بر این ورودی دوم ایستگاه برج میلاد نیز که در پاییز سال 99 به بهره‌برداری رسید نیز آماده افتتاح شده است.

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در این‌ باره با بیان اینکه خوشبختانه یک ایستگاه جدید و یک ورودی مهم در خطوط 6 و 7 تکمیل و آماده افتتاح شده‌اند، اظهار کرد: ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که در ضلع شرقی بلوار آرش واقع شده است، دسترسی مراجعان بیمارستان میلاد (بیمه‌شدگان تامین اجتماعی) و دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه را تسهیل می‌کند.

وی افزود: این امر یکی از خواسته‌های اصلی شهروندانی است که طی چند ماه گذشته از ورودی نخست ایستگاه برج میلاد استفاده کرده‌اند؛ ورودی قبلی ایستگاه مذکور، آذر ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به آخرین وضعیت ایستگاه شهید رضایی در خط 6 اشاره کرد و افزود: طی بازدیدی که اواخر هفته گذشته از این ایستگاه به عمل آمد، دست‌اندرکاران امر در بخش‌های ساختمانی و تجهیزاتی، اتمام عملیات اجرایی محوله را رسماً اعلام کردند. به این ترتیب امکان بهره‌برداری از سیزدهمین ایستگاه خط 6 که در مجاورت با خیابان‌های پرترددی از قبیل 17 شهریور، شهید رضایی (منصور) و در مرز مناطق 12 و 15 شهرداری تهران قرار دارد، عملاً فراهم شده است.

وی همچنین از ادامه تلاش‌ها برای افتتاح ایستگاه توحید به عنوان ایستگاه بعدی این شبکه حمل و نقلی یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط 6 و 7 در حال پیگیری است و با تزریق به‌موقع منابع مالی مورد نیاز، در نیمه دوم سال جاری نیز شاهد بهره‌برداری از چند ایستگاه مهم و پر تقاضای سفر در شبکه مترو خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، ایستگاه شهید رضایی، یکی از ایستگاه‌های نیمه جنوبی خط 6 به شمار می‌آید و در خیابان 17 شهریور (پایین‌تر از میدان خراسان) واقع شده است. این ایستگاه سیزدهمین ایستگاهی است که در خط 6 راه‌اندازی می‌شود و در مجاورت با خیابان‌های پرترددی مانند 17 شهریور،‌ شهید رضایی(منصور) و تیردوقلو، مسافران پرشماری از مناطق 12 و 15 خواهد داشت.

ایستگاه مترو شهید رضایی بین ایستگاه‌های بعثت و میدان خراسان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان