//
کدخبر: ۳۱۷۵۶۴ //

سرفاصله حرکت قطارهای مترو تهران به کرج و برعکس کاهش می یابد

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در خط پنج (مسیر تهران- کرج و برعکس) کاهش می یابد.

سرفاصله حرکت قطارهای مترو تهران به کرج و برعکس کاهش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی عبدالله پور روز جمعه در حاشیه بازدید از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط پنج مترو تهران و حومه اعلام کرد: سر فاصله حرکت قطارها برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران(صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

وی یادآورشد: برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریعترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح به صورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکرد مدیر ارشد خط پنج گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم. 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان