//
کدخبر: ۳۲۰۳۶۶ //

آمار صعودی فوتی‌های کرونا تا یک ماه دیگر!

حریرچی گفت: حدود ۶۰ درصد مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و تا یک ماه دیگر شاهد مرگ و میر زیادی خواهیم بود.

به گزارش فرتاک نیوز،

حریرچی معاون کل وزارت بهداشت اظهار کرد: پیش بینی چندین مرجع بین المللی این است که  متاسفانه ما تا یک ماه دیگر تعداد موارد مبتلاهایمان  بالا خواهد رفت و مرگ و میر هم  صعودی خواهد شد.این در حالی است که باید در تمام کشورها نکات رعایت شود.

مهم‌ترین اقدامات برای مهار فوری کرونا  چیست؟

او گفت:ما از لحاظ شیوه نامه‌ها مشکل نداریم و جمع بندی‌های خوبی شده ، اما اجرا آن به مشکل جدی خورده است.حدود ۶۰ درصد مردم هیچ کدام از شیوه نامه‌ها را رعایت نمی‌کنند و دچار یک لجبازی با خودشان شده اند.به نظر من مهم‌ترین نظر دینی این است که برای حفظ خود و دیگران تو این شب‌های عزیز بکوشیم.مردم باید هوا همدیگر را داشته و مراقب سلامتی خواهر و بردار دینی خود تو این شب‌ها باشند. هر کسی برای خود امربه معروف و نهی از منکر تعیین کند

تجهیز کردن بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

به نقل از بهشگاه خبرنگاران، حریرچی بیان کرد: اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی مشاغلی که به شدت خطرناک هستند مانند رستوران‌ها و مکان‌های پر تجمع را در دستور کار قرار دهیم.امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را تقویت کنیم. یک سوم کرونایی اشغال هستند، اما بیماران سرطانی نسبت به گذشته بیشتر شده که باید توجه ویژه‌ای به آن ها شود، زیرا بیشتر شده اند.عملکرد کوتاه مدت ما واکسیناسیون بوده که خوشبختانه توانسته ایم حدود ۷۳ تا ۷۸ درصد رده‌های سنی مختلف را پوشش دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان