//
کدخبر: ۳۱۳۳۴۱ //

استاندار کرمانشاه از عملکرد شرکت گاز استان بعنوان دوران طلایی نام برد

استاندار کرمانشاه در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوصی از عملکرد شرکت گاز استان بعنوان دوران طلایی فعالیت شرکت گاز در استان کرمانشاه نام برد.

استاندار کرمانشاه از عملکرد شرکت گاز استان بعنوان دوران طلایی نام برد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد:  استاندار کرمانشاه در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت وبخش خصوسی از عملکرد شرکت گاز استان بعنوان دوران طلایی فعالیت شرکت گاز در استان کرمانشاه نام برد.

 وی افزود: به حق و انصاف کارنامه شرکت گازاستان طی سالهای 92 تاکنون درراستای توسعه گازرسانی و خدمات رسانی به هم استانی ها در بخش های شهری، روستایی و صنایع قابل دفاع و چشمگیر می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: باتلاش و کوشش مضاعف همکاران گاز استان از سال 92 تا پایان سال 99  بیش از 5573 کیلومتر شبکه گذاری ،84733 عدد نصب انشعاب ، 235726 اشتراک پذیری در استان انجام گردیده است.

ایشان یادآور شد: دراین راستا طی مدت مذکور تعداد 7 شهر ، 1430 روستا و 1169 واحد صنعتی و 14 جایگاه CNG   گازرسانی شده است که دربخش گازرسانی به روستاها رشد 700 درصد  در بخش شبکه گذاری در استان رشد بیش از 108 درصد و در بخش صنایع رشد88 درصد  و د ر بخش اشتراک پذیری 55 درصد را داشته است.

مدیرعامل گاز استان درپایان بیان کرد: درحال حاضر 99 درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به 29 شهر و 82 درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1680 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار و نیز گازرسانی به 352 روستا به علاوه شهرهای نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله  با مجموع اعتبار 500 میلیارد تومان در دست اجرا می باشد که با اتمام آنها درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به 94 درصد و درصد نفوذ کل استان به بیش از 98 درصد خواهد رسید و با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط ( بند ق ) ضریب گازرسانی روستایی به صد در صد ارتقاء خواهد یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان