//
کدخبر: ۳۰۹۷۹۹ //

ممنوعیت تردد به تمامی شهرهای کرمانشاه از امروز

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شروع اجرای طرح ممنوعیت تردد در سطح استان از امروز (21 اردیبهشت) خبر داد.

ممنوعیت تردد به تمامی شهرهای کرمانشاه از امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، با توجه به تعطیلات پایان هفته و عید فطر تمهیدات ترافیکی ویژه ای در خصوص اعمال محدودیت تردد در سراسر کشور و استان کرمانشاه پیش بینی شده است.

وی افزود: بر اساس محدودیت های اعلام شده از ساعت 14 امروز (21 اردیبهشت) تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (25 اردیبهشت) ترددهای برون استان و بین شهری ممنوع است.

حیدری تصریح کرد: بر این اساس هم خروج و ورود "از" و "به" استان  و هم تردد میان شهرستانهای استان با هر رنگ کرونایی (زرد، نارنجی و قرمز) ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح علاوه بر توقف خودرو، در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای زرد و نارنجی نیز مبلغ 500 هزار تومان جریمه برای خودروهای متخلف اعمال می شود.

وی افزود: در این طرح تردهای برون شهری توسط سامانه های هوشمند رصد می شود و نیروهای پلیس راه نیز در 15 نقطه استان مستقر شده و ورود و خروج خودروها را کنترل می کنند.

حیدری تصریح کرد: در این طرح تردد خودروهای مربوط به مشاغل خاص، خودروهای امدادی و خدماتی، خودروهای حمل بار و مسافر و نیز خودروهای کارکنان کادر بهداشت و درمان مستثنی شده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعمال شده این انتظار هست که مردم نیز در این طرح همکاری کرده و از هرگونه تردد در سطح محورهای استان جدا خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان