//
کدخبر: ۳۰۵۱۳۶ //

انهدام باند توزیع سلاح غیرمجاز در کرمانشاه/۸۸ قبضه اسلحه کشف شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد و گفت: 88 قبضه اسلحه به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ کشف شد.

انهدام باند توزیع سلاح غیرمجاز در کرمانشاه/88 قبضه اسلحه کشف شد

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرزهای غربی تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت - کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و طی بازرسی های انجام شده 88 قبضه سلاح شامل 80 قبضه کلت کمری و 8 قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد یک هزار و 355 عدد فشنگ کلت نیز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان از اهتمام پلیس با عوامل برهم زننده نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های جدی پلیس کرمانشاه در سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، خصوصا وارد کنندگان اسلحه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان