//
کدخبر: ۳۰۰۰۵۶ //
شهردار سمنان:

کلینیک حقوق کودک در سمنان با حضور معاون وزیر دادگستری افتتاح شد

شهردار سمنان در آیین افتتاح کلینیک حقوق کودک ابراز داشت: اقدامات برای شهر دوستدار کودک از مرداد سال گذشته صورت آغاز شد و سمنان جزو ۱۲ شهر معرفی شده برای اجرای آزمایشی شهر دوستدار کودک است و در این مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی برای تحقق این چشم‌اندار انجام شده است.

کلینیک حقوق کودک در سمنان با حضور معاون وزیر دادگستری افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمد ناظم رضوی ادامه داد: افتتاح کلینیک حقوق کودک، راه‌اندازی اولین پارک هوشمند ایران،«شهربازی بزرگ سیمرغ»، «مرکز تخصصی کودک و خانواده کارن» و راه‌اندازی استودیو کودک، از جمله اقدامات  در راستای دستیابی این شهر به عنوان «سمنان،شهر دوستدار کودک» است.

شهردار سمنان تصریح کرد: برگزاری جشنواره نقالی، راه‌اندازی  بخش‌های مختلف روانشناسی، سرگرمی، فرهنگی و آموزشی  و راه‌اندازی آژانس مادر و کودک برای سفر ایمن از دیگر اقدامات در راستای سمنان شهر دوستدار کودک است.

رییس شورای اسلامی استان سمنان هم گفت: زمینه استعدادیابی کودکان و نوجوانان توام با هنرشناسی در شهر سمنان به عنوان شهر دوستدار کودک ایجاد شود.

عباس آلبویه اظهار داشت: اقدامات در حوزه کودک و تحقق راهبرد دوستدار کودک در واقع اقدامی پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی و کمک به استعدادیابی کودکان است.WhatsApp Image 2021-02-17 at 21.42.41

رئیس شورای اسلامی استان سمنان بیان کرد: تحقق برنامه‌های چشم‌انداز حقوق کودک و شهر دوستدار کودک در سمنان نیازمند همراهی و هم‌افزایی بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف با شهرداری است.

 معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری به منظور افتتاح کلینک حقوق کودک و افتتاح چهاردهمین مدرسه زمستانه حقوق کودک به استان سمنان سفر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان