//
کدخبر: ۲۸۹۱۷۲ //

درخشش دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان در کشور

کسب رتبه دوم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از لحاظ عملکرد در شبکه نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی روستایی در کشور

درخشش دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان در کشور

منوچهر فخری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اعلام این خبر گفت : دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از لحاظ عملکرد در شبکه نظارت بر اجرای طرح های زیربنایی روستایی در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان‌ها رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون امورعمرانی استاندار سمنان گفت: فعالیت شبکه نظارت بر اجرای طرح‌های زیربنایی در روستاها از سال ۹۲ آغاز و از ابتدای سال ۹۶ رسما فعالیت شبکه نظارت استانی شروع بکار کرد و به مرور زمان در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز گسترش یافت.

به گزارش فرتاک نیوز،منوچهرفخری ادامه داد: اعضای شبکه نظارت روستایی استان بامحوریت دفترامورروستایی وامورشوراهااستانداری وبا همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به تکمیل بانک اطلاعات طرح های روستایی استان در سال ۹۹ اقدام کردند و با عملکرد خوب موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شدند.

وی ادامه داد: شبکه نظارت بر طرح‌های روستایی برای تسریع و تسهیل در دسترسی به اطلاعات درست درباره طرح‌های روستایی شکل گرفت‌.

فخری بیان کرد: شبکه نظارت بر طرح‌های روستایی در واقع یک پایگاه جامع اطلاعات روستایی است که کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی ها بر اساس آمار و اطلاعات باشد و وضعیت همه مناطق به صورت مستقیم با ارائه اطلاعات کامل در دسترس مدیران قرار گیرد .

وی اظهار داشت: ایجاد توازن منطقه‌ای ،ارتقای سطح کیفیت طرح‌های روستایی ، توانمند سازی نیروی انسانی متخصص در حوزه روستایی، تصمیم سازی با ایجاد حلقه واسط مطلع بین مدیران در بلند مدت و در میان مدت نیز دسترسی به شاخص های توسعه روستایی با برش های استانی و شهرستانی و حتی منطقه ای  از دیگر اهداف ایجاد شبکه نظارت بر طرح‌های روستایی است.

معاون امورعمرانی استانداری سمنان گفت: در راستای فعالیت شبکه نظارت بر طرح‌های زیربنایی روستایی در استان سمنان ضرورت دارد دستگاه های اجرایی در ارائه به موقع اسناد مانند موافقتنامه و آزمایش‌‌های مربوط به طرح ها همکاری کنند تا بتوان همواره با ارایه خدمات مطلوب در پیشبرد اهداف گام برداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان