//
کدخبر: ۲۹۵۵۸۹ //

کرمانشاه میزبان ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: این استان در ایام شهادت فاطمه زهرا(س) میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در شهرستان‌های کرمانشاه و گیلانغرب تدفین خواهند شد.

کرمانشاه میزبان ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه است

سردار ناصر باباخانی اظهار کرد: پیکرهای مطهر این سه شهید گمنام از امروز (21 دی) و به مدت سه روز در ستاد انتظامی استان، آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلانغرب و گروه ۶۲ مومنون نزسا در استان کرمانشاه تدفین خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی گفت: تمام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تشیع و خاکسپاری این شهدی گمنام از جمله وداع‌ محدود مردمی و حمل خودرویی پیکرهای مطهر در شهرهای مذکور  با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: بدلیل شرایط کرونایی مراسم عمومی تشییع در سطح استان برگزار نخواهد شد و مردم استان می‌توانند به صورت مجازی و همچنین از طریق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برنامه‌ها را پیگیری و مشاهده کنند و  میثاق نامه‌ها و دلنوشته‌های خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

باباخانی افزود: این سه شهید مطهر دوران دفاع مقدس ۲۳، ۲۰ و ۲۷ ساله بوده که در عملیات‌های رمضان(شرق بصره)، کربلای ۵ (شلمچه) و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ (زبیدات) به شهادت رسیده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان