//
کدخبر: ۲۹۴۹۲۰ //

فضل الله رنجبر:ساخت بزرگراه کرمانشاه – کامیاران باید سرعت بگیرد

فرماندار کرمانشاه گفت: ساخت بزرگراه کرمانشاه – کامیاران باید سرعت بیشتری بگیرد.

فضل الله رنجبر:ساخت بزرگراه کرمانشاه – کامیاران باید سرعت بگیرد

فضل الله رنجبر در جلسه بررسی روند اجرای قطعه کرمانشاه به کامیاران از پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب، با بیان اینکه 42 کیلومتر از این بزرگراه در محدوده شهرستان کرمانشاه قرار دارد، اظهار کرد: این محور جزو محورهای پرحادثه بوده که همواره تصافات زیادی در آن رخ می‌دهد،لذا ضرورت دارد اجرای این پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،رنجبر با اشاره به اعتبار 25 میلیارد تومانی این پروژه در سال جاری، گفت: استاندار کرمانشاه پیگیر اختصاص اعتبارات بیشتر به این پروژه بوده و امیدواریم با همراهی مجمع نمایندگان به ویژه نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیگیری لازم برای تخصیص اعتبارات بیشتر به نتیجه رسیده و پروژه با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

فرماندار کرمانشاه سپس با تشریح آخرین وضعیت ساخت پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب در قطعه کرمانشاه به کامیاران، گفت: تاکنون 31 کیلومتر از مجموع 42 کیلومتر این پروژه که در حوزه شهرستان کرمانشاه قرار دارد، آسفالت شده است.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: هفت کیلومتر دیگر از این بزرگراه در حوزه شهرستان کرمانشاه آماده آسفالت است و در صورت مساعد شدن وضعیت هوا در بهمن و یا اسفند ماه آسفالت خواهد شد.

 رنجبر ادامه داد: هم اکنون چهار کیلومتر از اجرای پروژه در محور نرسیده به شهر کامیاران و پل رازآور به سمت شهر قلعه در مرکز بخش بیلوار باقیمانده که عملیات اجرایی این بخش از پروژه هم در دست اقدام بوده و ابتدای سال 1400 انجام خواهد شد.

رنجبر اضافه کرد: عملیات اجرایی پل دوم رازآور که در محل این بزرگراه واقع شده نیز رو به اتمام است و تا دهه فجر امسال به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه اشاره ای هم به ایجاد مشکلات اجتماعی در چند نقطه از محل اجرای پروژه داشت و گفت: تصمیماتی از سوی مسئولین محلی برای رفع موانع این پروژه مهم گرفته شده، ضمن اینکه از مردم روستاهای نزدیک این پروژه هم درخواست همکاری بیشتری داریم.

رنجبر اضافه کرد: اجرای پروژه قطعی است و با حمایت مسئولان قضایی مشکلات آن  رفع خواهد شد، با این حال از مردم روستاها می خواهیم برای اجرای سریعتر پروژه با پیمانکار و مجری طرح همکاری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان